انتخاب هديه تبليغاتي خاص و خلاقانه

۶۱ بازديد

انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه

این روزها روش‌های متنوعی برای معرفی کسب‌وکار به بازار و مشتریان وجود دارد. یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها تبلیغات است. این روش در عین کارآمد بودن درصورتی‌که به‌درستی انجام نشود ممکن است نظر مشتریان شما را نسبت به برندتان تخریب کند. بااین‌وجود یکی از روش‌هایی کارآمد که همیشه موردتوجه قرار می‌گیرد هدایای تبلیغاتی خلاقانه و زیبا است. به نظر شما هدایای تبلیغاتی چه نقشی در گسترش نام تجاری و برندینگ برای شما خواهند داشت؟ با ما همراه باشید که بیشتر با نقش این هدایا آشنا شوید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه؛ استراتژی بازاریابی

این روزها اغلب شرکت‌های بزرگ و کوچک از علم بازاریابی برای معرفی برند و گسترش فروش خود استفاده می‌کنند. یکی از روش‌هایی که به‌عنوان روشی موفق در بازاریابی شناخته می‌شود هدایای تبلیغاتی زیبا و خاص است. این هدایا نام برند شما را با خود همراه می‌کنند به صورتی که برندتان در معرض دید مخاطبین هدف قرار خواهد گرفت.

در حالت کلی هدف از تهیه هدایای تبلیغاتی خاص افزایش آگاهی مشتری و کسب حس وفاداری از آن‌ها است. اغلب متخصصان بازاریابی این روش را به‌عنوان تیر نهایی برای تخت تأثیر قرار دادن مشتریان جدید، حفظ مشتریان قدیمی و حفظ و ایجاد انگیزه در کارکنان شما معرفی می‌کنند. درواقع این هدایای حسی مثبت را به دریافت‌کنندگان در مورد برند شما القا خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی با اهدافی متفاوت

هدایای تبلیغاتی به دو هدف کلی آماده و به اشخاص متفاوتی داده می‌شود که شامل قدردانی از خرید و ترغیب برای خرید محصولات یا خدمات شما است. حال برای دستیابی به این هدف‌ها مخاطبین متفاوتی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کارکنان شما اولین اهداف برای دریافت هدیه‌های تبلیغاتی هستند. قدردانی از زحمات آن‌ها حس وفاداری و توجه بیشتر را در کارکنان به وجود می‌آورد. به خاطر داشته باشید این افراد نیز می‌توانند به‌عنوان مشتریانی وفادار برای شرکت شما باقی بمانند و از جهتی دیگر به‌عنوان بازاریابانی با اطلاعات کافی برای شرکت عمل کنند.
  • افرادی که دررسیدن به این جایگاه به شما راهنمایی و مشاوره دادند نیز نفرات بعدی در لیست دریافت هدایای تبلیغاتی هستند. تمامی مشاوران بهبود کسب‌وکار، مشاوران حقوقی و اشخاصی از این قبیل در این لیست جای می‌گیرند. جالب است بدانید که این هدایای تبلیغاتی تأثیر مثبتی بر پیش‌زمینه ذهن این افراد می‌گذارد و ممکن است برای معرفی شرکت شما به دیگر مشتریان کلان پیش‌قدم شوند.
  • مدیران و کارمندان شرکت‌های کلان که مشتریان بالقوه شما نیز هستند نفرات بعدی هدف در لیست دریافت هدایای تبلیغاتی خلاقانه به شمار می‌روند. اگر قصد دارید مشتریان جدیدی را به لیست خریداران خود اضافه کنید یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌ها ارسال هدیه‌های تبلیغاتی است.
  • مشتریان قدیمی را فراموش نکنید. اگر می‌خواهید مشتریان شما وفاداری خود را با برندتان حفظ کنند باید از حسن وفاداری آن‌ها قدردانی شود. یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که با آن می‌توان از وفاداری مشتریان قدیمی قدردانی کنید ارسال هدایای تبلیغاتی زیبا است.

5 دلیل برای ارسال هدایای تبلیغاتی زیبا

تا به اینجا با اهداف بازاریابی و دلیل اهمیت آماده‌سازی و ارسال هدیه‌های تبلیغاتی آشنا شدید. درواقع موارد و دلایل دیگری نیز وجود دارد که شما را برای تهیه این هدیه‌ها ترغیب می‌کنند. صرف‌نظر از هدفی که برای خرید این هدایا دارید، واقعیت آن است که خرید این هدایا تغییری چشمگیری در فرایند فروش و پیشرفت کسب‌وکار شما ایجاد می‌کنند. حال باهم با 5 مورد از مهم‌ترین دلایل خرید این هدایای زیبا آشنا می‌شویم.

1.بازاری یابی کم‌هزینه

اگر شرکت شما هم در گروه شرکت‌های نوپا و تازه تأسیس است به‌احتمال‌زیاد تنها رویای تبلیغات گسترده در شبکه‌های تلویزیونی را در سر می‌پرورانید. بااین‌حال شما هنوز هم می‌توانید برای پیشرفت و معرفی محصول خود به مشتریان روش‌های کم‌هزینه‌تری را در پیش بگیرید. یکی از این روش‌ها شناخت مشتریان بالقوه و ارسال هدیه‌های تبلیغاتی برای آن‌ها است. اگر بتوانید هدیه‌های تبلیغاتی منحصربه‌فرد پیدا کنید، به‌صورت چشمگیری مشتریان بیشتری را برای محصولات خود پیدا خواهید کرد.

تحقیقات بازاریابی نشان داده است که در برخی موارد افراد بعد از 6 ماه از دریافت هدیه تبلیغاتی نیز شرکت ارسال‌کننده و خدمات آن را به خاطر دارند. این محصولات حتی می‌تواند به‌صورت اختصاصی در غرفه‌های فروش نمایشگاه‌ها نیز به مشتریان ارائه شوند.

2.شناسایی سریع برند شما

اگر شما هم برای خرید به فروشگاه‌های بزرگ بروید اغلب برخی از برندهای تولیدکننده را به‌سرعت شناسایی خواهید کرد. این موضوع کاملاً با روش‌های بازاریابی تصویری ارتباط دارد. اگر مشتریان شما برند و لوگوی شما را با هدیه‌ای که برای او ارسال می‌کنید دیده باشد، این لوگو در ذهن او نقش خواهد بست. این موضوع باعث می‌شود زمانی که برند یا لوگو کسب‌وکار شما را جایی ببینید به‌سرعت خدمات شما را به یاد بیاورد.

به خاطر داشته باشید یکی از اهداف مهم تبلیغات با استفاده از هدایای منحصربه‌فرد ایجاد حسی خوب در کنار نام شرکت شما است که مشتریان، کسب‌وکار شما را بشناسند و به خاطر بسپارند. حال اگر هدیه شما از ارزش و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد تا مدت‌ها در خانه، ماشین یا محل کار مشتریان باقی خواهند ماند. افراد با هر بار دیدن هدایای شما به یاد برندتان خواهند افتاد.

برخی از متخصصین حوزه بازاریابی میگویند هرچه کیفیت و کاربرد هدایای تبلیغاتی شما بهتر باشد مشتریان این کیفیت خوب را به خدمات و محصولات شما نیز نسبت می‌دهند. پس در خرید هدیه‌های تبلیغاتی بسیار هوشمندانه عمل کنید.

3.هدایای تبلیغاتی خلاقانه چشمگیر هستند

احتمالاً برای شما هم پیش‌آمده که با گذشتن از مقابل بیلبوردهای تبلیغاتی و بنرها برای چند ثانیه ذهنتان درگیر می‌شود و پس‌ازآن به زندگی روزمره خود بازخواهید گشت. این شرایط در عین هزینه بالای کرایه بیلبوردهای تبلیغاتی اغلب صاحبین کسب‌وکار را از این روش‌ها ناامید کرده است. بااین‌حال ارسال هدیه‌های تبلیغاتی برای مشتریانتان شرایطی متفاوت را ایجاد می‌کند.

اغلب مشتریانی که هدایای تبلیغاتی باکیفیت را دریافت می‌کنند عموماً تا 5 ماه از این هدایا استفاده می‌کنند. این فرصتی مناسب برای شما است که در طول این مدت مدام در مقابل دیدگان مشتریانتان باشید. پس در انتخاب هدیه تبلیغاتی نهایت سخت‌گیری را به خرج دهید که وسیله‌ای کاربردی تهیه کنید.

4.هدایایی با ماهیت کار ویزیت

کارت ویزیت کسب‌وکار شرکت شما، خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کنید را به مشتریان معرفی می‌کند. هدیه‌های تبلیغاتی نیز دقیقاً همان کار را به روشی بهتر انجام می‌دهند. با ارسال هدیه‌های باکیفیت درواقع اهمیت و ارزشی که برای مشتریان در نظر دارید را به آن‌ها اعلام می‌کنید. به خاطر داشته باشید که هدیه‌های تبلیغاتی نیز مانند کارت ویزیت باید اطلاعات موردنظر برای ارتباط مشتریان با شما را داشته باشند.

بهتر است در زمان انتخاب هدیه‌های تبلیغاتی از درج لوگو خود روی آن‌ها نیز بهره ببرید. درنهایت این هدایای تبلیغاتی خلاقانه به‌عنوان کارت ویزیت شما به‌صورت روزانه در معرض دید افراد قرار می‌گیرند.

5.دلیل اصلی حفظ مشتریان

از اصول مدیریت و بازاریابی محصولات می‌توان به حفظ مشتریان ثابت اشاره کرد. درواقع حفظ مشتریان قدیمی از یافتن مشتریان جدید نیز اهمیت بیشتری دارد. به خاطر داشته باشید که مشتریان قدیمی شما درصورتی‌که از محصولات و خدمات کسب‌وکارتان راضی باشند، به‌صورت خودجوش برای شما بازاریابی می‌کنند. همان‌طور که در بخش قبل گفته شد یکی از اهداف ارسال هدیه‌های تبلیغاتی حفظ وفاداری مشتریان قدیمی است.

درنهایت باید مطمئن باشید که هدیه‌های خریداری‌شده از کیفیت خوبی برخوردار باشند؛ چراکه ممکن است کیفیت پایین هدیه‌ها با روند نزولی کیفیت محصولات شما هم سو در نظر گرفته شود.

جمع‌بندی

این روش‌ها معرفی کسب‌وکار و جذب اعتماد مشتریان به نسبت قبل با روش‌های متفاوتی روبه‌رو است. از طرفی با افزایش کسب‌وکارهای نوپا این کار سخت‌تر از قبل است و از طرف دیگر با استفاده از تکنولوژی‌ها و علم روز بازاریابی ساده‌تر از قبل نیز به شمار می‌رود. یکی از روش‌هایی که به شما برای تبلیغات کمک می‌کند ارسال هدایای تبلیغاتی خلاقانه است. چرم کروکو ارائه‌کننده بهترین و باکیفیت‌ترین هدایای شرکتی و تبلیغاتی است. اگر قصد دارید هدایای شما تا مدت‌ها در معرض دید مشتریانتان باشد این محصولات چرمی باکیفیت انتخابی مناسب خواهد بود.

منبع : چرم کروکو   https://www.croco.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.